dijous, 13 de desembre del 2012

2000 PUBLIMARK


Les metes  de  l'empresa.  

2000  Publimark  és  una  empresa    especialitzada  en  el  Màrqueting  Promocional,  regals  i  promocions  d’empresa. La  principal  meta  és   el  servei  d’atenció  al  client.     L’empresa  consta  d’un  gran  ventall  de  proveïdors . També  té  una  relació  directa  amb  
Xina. Satisfer  les  necessitats  dels  seus  clients.

Els tres  objectius  de  l'empresa  a  les  Xarxes  Socials  
       1. Incrementar  la  presència  a  les  xarxes
       2. Augmentar  la  cartera  de  clients.  
       3. Incrementar   les   vendes  



    
Si  incrementem  la  nostra  presència  a  la   xarxa   social,   augmentarem   la   cartera   de        clients   per   que   l’empresa   serà   més  coneguda i obtindrem mès beneficis.
Estarem  presents  a  Facebook,  Twitter  i  Google+  ja  que   son   les   xarxes   més   útils   en   aquest   sector   per   poder   potenciar   la  presència.  
Linkedin,   la  descartarem  per  que  veiem  que  en  aquest  sector  és  poc  utilitzada.  

• Com  ho  fareu?  Quines  accions  i  quins  usos  li  donareu.  
 Facebook  serà  un  canal  principalment  informatiu  encara  que  també  participatiu
Twitter  serà  un  canal  informatiu   i  bidireccional.  
Google  +,    serà  un  canal  informatiu unidireccional.

  • Quan  ho  fareu?
 Facebook   tindrà   una   presencia   permanent, actualitzant   la   página. 
 Twitter  també  tindrà  una  presència  permanent,   fent  twetts.
Per  últim,  Google  +  també  tindrà  una  presencia  permanent amb l’objectiu d’informar.

  • Què  medireu?  Quins  indicadors  ús  interessen,  perquè  ús  interessen  i  com  els  
medireu  
Facebook, utilitzarem  likes  i  subscripcions  d’amistat 
Twitter  utilitzarem  els  indicadors  retweets,  seguidors  i  favoritos. Ho  medirem  amb  el  numero  que  obtiguem  de  cada  indicador.  
 google  +,  utilitzarem  d’indicadors  els  +  i  els  circulos

Qui realitzarà les tasques?  

Per  tal  de  dur  a  terme  aquestes  estratègies  caldrà  crear  una  compta  a  Twitter,  
una  a  Google  +  i  de  Facebook.    
Això  ho  dura  a  terme  el  departament  comercial,  ja  que  tot  l’equip  controla  el  
tema  de  les  xarxes  socials  així  com  els  clients  de  la  empresa.  Per  aquet  motiu  
seran  els  qui,  al  inici,  facin  l’esforç  de  buscar  als  clients,  fer-los  seguidors  per  tal  
de  tenir‐los  informats  i  que  així  aconseguir  els  nostres  objectius.  



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada