diumenge, 16 de desembre del 2012

United break guitars



El cas United Airlines  reflexa com les noves tecnologies poden arribar a influenciar a una gran majoria de la població, ja que gairebé tothom te accés a elles, i que són molt poques les persones que no poden accedir-hi .


Aquest cas, va ser el d'un client ,Dave Carroll que volava amb la companyia United Airlines, va fer la facturació de tot el seu equipatge, entre els quals estaven tots els seus instruments, guitarres..., quan va arribar a la seva destinació va poder comprovar que totes les seus instruments estaven destrossats degut a algun cop en la zona de càrrega i descàrrega, al veure això va anar a posar una reclamació perquè li tornessin els diners, pero la companyia va deixar-ho corre.

Dave al veure que la companyia no li feia cas, va tenir una idea genial, fer una querella en forma de canço i penjar-la en el youtube, en aquesta canço posava tot el que li havia passat amb la companyia des de el primer tracte fins després de que li trenquessin les guitarres, aquesta canço va tenir un éxit mundial. Fet que va ocasionar que la companyia és poses en contacte amb Dave per demanar-li que tragués el video d'Internet, ell es va negar ja que havien passat de la seva querella. 


Aquest vídeo va fer que la companyia perdés molts de clients ja que no va poder afrontar el que se li venia a sobre amb un vídeo, ja que el vídeo englobava a tothom ja que molts de clients havien tingut alguna vegada una querella contra United Airlines. 

En canvi podem veure un cas similar al anterior però a la vegada  la empresa va saber reaccionar a temps i ser eficaç.

A més fa poc va passar el mateix amb una top model, Magie Rizer que va veure com el seu gos estava mort a la tornada d'un dels seus viatges.

“No confíes en United Airlines, ha matado a mi 'golden retriever'”

Aquesta notícia va ser un altre d'altabaix en la companyia, ja que si més no havien pogut intentar tornar a tenir els mateixos usuaris en els seus vols, després d'un altre atac de una persona famosa va fer que l'empresa ja no tingués nom en quant a la portabilitat dels productes dels seus clients.

Aquesta conseqüencia a sigut que l'empresa deixarà de guanyar 1,800 dolars per cada animal que no vagi amb ells en el vol, fet que són molts de diners, i que com ha fet saber la top model ella mai més confiarà amb aquesta companyia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada